o tom, co se událo ve stanu za Umprumkou, už bylo řečeno a napsáno mnohý. já bych k tomu dodala snad jen to, že kdybychom byly bývaly tušily, že onen dresscode má jeden jedinej význam, a to bejt jedním ze stáda označkovanejch idiotů, dokonale sladěnejch s rudou dárkovou taškou, která v sobě ukrývala vskutku praktickou pozornost v podobě pracího prášku (ano. hoši mě jistě pochválí, neboť od nynějška budou prát nějakej měsíc zadarmo), na obíhání sekáčů a lovení čehokoli červenýho na sebe se zvysoka vykašlu. inu, na podobný akce nemám žaludek. a nikdy mít nebudu. ovšem špatná zkušenost - taky zkušenost (alespoň víme, jak by to vypadat nemělo). a třebaže se nám z všudypřítomnýho loga prášku na praní a hemžení nafintěnejch "celebrit" protáčely panenky, nenechaly jsme se otrávit. po přehlídkách jsme vypadly, abychom si udělaly více než dobrej den. a já měla to štěstí jej strávit s Lindou (který tímto nesmírně děkuju za fotky), Zuz a proklatě hyperaktivní Beátou !

Komentáře

  1. Šaty ti veeeľmi pristanú a všetky ste boli kočky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné šaty :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné šatky, moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta poslední fotka je úchvatná! Moc se mi líbí kombinace šatů a kožené bundy, musím si už nějakou pořádnou koženou taky pořídit. Mám jen kožený křivák ze Zary, ale jsou na mě stříbrné pyramidky a to se mi ke všemu nehodí...

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo, v těch šatech vypadáš kouzelně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kožená bunda je nádherná ! :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné fotky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. a mě mrzelo, že jsem ten koktejl nestihnul :DD (I když zrovna vás 4 bych potkal docela rád :) A rádoby celebrity/telebrity jsou na těhle akcí u nás holt pěčený a vařený, někdy je s nima ale docela sranda, třeba když se hádaj o uvolněný místo před kamerou Top Star magazínu :DDD

    OdpovědětVymazat
  9. PS: A i kdyby nic, tak tyhle šaty za to stály! :)

    OdpovědětVymazat
  10. to jsou ták nádherně usměvavý fotky!

    OdpovědětVymazat
  11. krásný šaty :3

    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. pššššt, nebo příště nebude prát zadarmo:D

    mně je to fuk, beztak neperu=))

    OdpovědětVymazat
  13. pššššt, nebo příště nebude prát zadarmo:D

    mně je to fuk, beztak neperu=))

    OdpovědětVymazat
  14. dobre si to napísala!:D presne si to viem predstaviť

    a náhodou, červená je super na tebe

    OdpovědětVymazat
  15. Si strašne energické žieňa, aspoň na mňa takto pôsobíš, vidno, že ťa baví, to čo robíš a že si to užívaš, čo je super! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky