ARTSEMESTR | léto 2o14


ač jsem si moc dobře vědoma toho, že web v nejbližších dnech ze všech světovejch stran zavalí moře fotoreportů z právě probíhajícího artsemestru, i já přihazuju svůj ranec. předpokládám totiž, že s chutí se jím budou proklikávat především ti méně šťastný mimopražský. já měla už tradičně i tentokrát silný nutkání zapustit kořeny v ateliéru textilní tvorby, produktovýho designu a keramiky. o děťátkách z módní tvorby nemluvě ! přiznám se, že malinko mě zklamal K.O.V., nebo jsem se zkrátka v danej okamžik nedokázala naladit na správnou vlnu. ať tak či onak, do šestnáctýho by vaše kroky měly zamířit na pražskou umprumku.

















Komentáře

  1. Krásné věci a ještě krásněji vyfocené !

    OdpovědětVymazat
  2. supers supers.

    dnes jsem se byla podívat, spíš jsem to tam zběžně prolítla a musím říct, že k.o.v. mě taky moc nenadchl. architektura mi prakticky nic neříká, to přiznávám narovinu, ale hodně mě bavil oděv, textilní tvorba - hlavně ty silikonové materiály, paráda! a taky sklo a animace.

    jako hezké to je, o tom žádná :) a skvělé fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. tak tomuto hovorim raj na zemi!!! <3 skoda ze som nestihla kym som bola v Prahe :( a skoda ze som ta ja nevidela, rada by som sa spoznala ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky