košile secondhand   |   sukně votočvohoz   |   klobouk secondhand


milé děti, nemám sebemenší ponětí o tom, kde se ve mě bere ona prkenná teatralita a proč jsem až patologicky posedlá kombinací černé s bílou, jedno však vím na beton. sny jsou tu od toho, aby se plnily. a tak si užívám ten neúnavně hřejivej pocit a z toho nečekanýho kolotoče štěstí se mi točí hlava. pohádkovej job a ač nepatrný, ale ne nevítaný fotografický úspěchy, tvoří jen špičku ledovce. není proto divu, že na zdvořilostní otázku "jak se daří" mám chuť netaktně odpovídat "hele, nerada se chvástám, ale výborně". a vám přeju přinejmenším to samý !

fotila johanka

Komentáře

  1. tak za prvé - pokud vím, kombo černé a bílé je nesmrtelné!

    a za druhé - markétko, všem říkej, že lepší to být ani nemůže:) navíc je to pravda. většinou na tuhle otázku odpovídáme ze zdvořilosti "ale jo, dobře", i když je všechno uplně na prd. takže jen se chvástej, děvenko.

    a k fotkám gratuluju, je to hádhera.

    OdpovědětVymazat
  2. - kuju ! ty umis zvednout naladu o to vic ,)

    OdpovědětVymazat
  3. mám úplně radost z tebe! :) a ta druhá fotka je super!

    OdpovědětVymazat
  4. krásný klobouček! <3


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky