UMPRUM shop 2o14














patrně i vás zvědavost, co nabídl letošní UMPRUM shop, zavedla druhej adventní víkend na náměstí Jana Palacha. a patrně i vy jste se neubránili pomyšlení, zda lze i nadále existovat bez toho bleděmodrýho batohu filipa jakaba nebo dát přeci jen přednost náramku z dílny daniela marko, abyste ve finále odcházeli stejně s prázdnou. to asi pro jistotu, neboť dny zasvěcený lokálnímu dyznajnu rozhodně nekončí. ba naopak gradují ! čtvrtečním polednem totiž odstartuje designSUPERMARKET, což nikoho z nás nenechává chladným. mě o to více, poněvadž jsem vyhrála volňásek a na pátečním programu je přednáška Jany Máchalové ! inu, jsem dítě štěstěny.

a čímpak si čekání na Vánoce zpříjemňujete vy ?

Komentáře

  1. Týjo to vypadá na super akci a hlavně super věci, tam bych se fakt vyřádila:)))) a ty si užij ještě designmarket, hned bych šla taky, být v Praze.:)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  2. ten ružová batoh je od filipa hieke? lebo asi ho potrebujem k životu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nějak mi ta akce letos utekla a teď je mi to líto ještě víc. ty fotky jsem neměla vidět. :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Óóó, to vyzerá krásne ♥ Tam by som si teda nakúpila :)

    ❈ Happy holidays ! ❈
    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky