kdos dosud nepoznal skutečnej ráj na zemi, při první příležitosti zavítej do dvaadvacítky ! jakožto ryzí býložravec jím jen to, co roste. jednoduchý a geniální zároveň. bez nadsázky lze říci, že patřím k největším konzumentům raw stravy ve střední evropě (podotýkám, že se mně to týká dobrejch 5 - 6 let, bez ohledu na to, že je to teď děsně kůl). kde ovšem sehnat čerstvý ovoce, zeleninu a bylinky za rozumnej peníz ? řešením je právě holešovická tržnice - přesněji hala s číslem 22. mě samotnou tam potkáte každej boží den. za ten rok, co tu žijeme, mi přirostla k srdci. mám tu svý zelináře, vím, kdo má výbornou mrkev, u koho najdu nejlevnější papriku a kdo mi dá slevu nebo věnuje kilo pomerančů jako bonus. ostatně, přijďte se přesvědčit sami ! tak tedy vivat, holešovická tržnice, vivat !

Komentáře

  1. Tam musím taky co nejdřív zavítat. Chodím moc ráda na náplavku, mám to kousek od domu. Jsem ráda, že jsem narazila na dalšího milovníka raw stravy. Můj jídelníček je spíše veganský ale snažím se do něj zahrnovat velký podíl syrovė stravy :) viz můj blog http://d-f-n.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem tam a líbilo se mi tam moc!
    Nechápu, jak někdo může nechtít bydlet na Pze 7. Je tam všechno, co člověk potřebuje ke spokojenosti ... To jen tak na okraj.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky