little pleasures.



R jako radost. skutečná a ryzí. právě takovou mám, když mi cestu zkříží libůstky jako tyto:



  • klasická bílá košile - ze sekáče. jak jinak. a za 3o ká čé, prosím.
  • náušnice reserved  & náramek háemko - neboť cetek, co mě opravdu baví, není v tomto vesmíru tolik
  • make up  neobio - úlovek z nedělní veggie náplavky
  • porcelánová pacička | kristýna plesková - z poslední návštěvy v koncept story jsem zkrátka nemohla odejít s prázdnou. inu, láska na první pohled.


hezký víkend, milé děti ! a nezapomínejte si dělat radost !

Komentáře

  1. Klasická bílá košile nesmí v žádném šatníku chybět!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si momentálne zabúdam robiť radosť a na nič iné ako na školu nemyslím, čo ma dosť mrzí, ale dnes sa chystám do sekáča a aj keď tam zvyčajne nájdem kúsky len pre priateľa, verím, že si ulovím niečo aj ja!

    OdpovědětVymazat
  3. tá košeľa je super. biele košele sú super!
    a tie náušnice sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci! :) Košile je vážně super, i ručka :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky