top Lindex   |   kalhoty Calliope   |   náhrdelník Marni x H&M   |   boty Mohito



nač chodit okolo horké kaše. jsem značně pedantský typ. takový, který nevystrčí paty z bytu, aniž by neustlal postel, nevyleštil kuchyňskou linku a nesrovnal boty v botníku. takový, co je schopen spustit hysterickou scénu, není-li ta či ona věc na svém místě. a takový, který je ochoten ohnout hřbet a plít chodník před "jeho" zdí, aby byla výsledná fotka na blog pokud možno perfektní. stejně tak mám i tendenci obklopovati se neméně pedantskými jedinci - v práci nadřízenou, která o sobě ráda říkává, že je Rain Man, doma pak puntičkářským Jakubem. je mi proto vskutku záhadou, jak je možné, že se i přesto můj život často podobá absolutnímu chaosu ??!



pées - ano, jsem si víc než dobře vědoma toho, že co se oblékání týče, jsem kreativní asi jako dlaždička v koupelně

pépées - šla jsem do sebe a poctivě se snažila zuby nehty držet Zuzčiny jarní výzvy. tedy až do chvíle, kdy jsem po dlooouhé době vyvenčila boty, které miluju a hýčkám tak moc, že je raději vůbec nenosím. dopadlo to želbohu tragicky. krev všude, spousta krve. ne, Markéto, pořídit si o číslo menší boty skutečně nebyl dobrý nápad.

Komentáře

  1. Tak to pedanství s tebou sdílím, ale to obklopování už ne.
    A to je sakra těžký, když seš jedinej pedant široko daleko. To tě pak všichni maj za maniaka...
    Markétko, je mi líto tvých nožek, ale botky vypadají náramně!

    OdpovědětVymazat
  2. Též sdílím pedantství, ale když pak není čas všechno srovnat a dát na své místo, tak tiše trpím.. ;D
    Outfit je super, ten top asi chci! :D
    A tvé paty lituji. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Zas takové pedanství s tebou asi nesdílím, ale moc ti to na tady těch fotkách sluší :) Ty boty mají dokonalou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pedante, jsi skvělá! Zdraví Rain Man :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý outfit, a hlavně ty vlasy <3 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já zase pozoruju, že pokud jsem s člověkem, který je chaosář, jsem nesnesitelně puntičkářská a pokud jsem s puntičkářem, jsem velmi nekoordinovaná :D.
    Třeba se život zase nějak zamíchá a nastanou chvíle nudy ;)...a nebo taky ne :D!

    Mimochodem, jsi prostě krásná. Tak.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky