šaty vinted   |   košík holešovický blešák   |    boty holešovická tržnice



o vitariánství bylo řečeno mnohé. koluje kolem něj spousta polopravd a mýtů a já k tomu můžu dodat snad jen tolik, že - jako ostatně u čehokoli - netřeba tlačit na pilu a přespříliš o věcech dumat. já sama s živou stravou koketovala pěknou řádku let. už během mých gymnaziálních let představovala tu větší část jídelníčku. bylo jen otázkou času, kdy přes vegetariánství a veganství doputuju k syrojedení. neplánovaně a zcela přirozeně. a poněvadž odmítám být v čemkoli ortodoxní, s gustem si často a ráda dopřeju i horkou polévku nebo milovanou pečenou zeleninu na trilión způsobů. a že je tento způsob stravování finančně náročnější? ale kdepak. vězte, že i s padesátikorunou v kapse se dá hravě vyžít, máte-li u nosu holešovickou tržnici.


a jaké jsou Vaše stravovací návyky ?


pées - jsem tak "trochu, trošičku" živoucí reklama na Holešovice. inu, když je miluješ .. !

Komentáře

  1. Ja stravovacie návyky nemám skoro žiadne :D
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  2. Nejni nad stejka z bejka . . . a žádnýho fejka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. S takovým košíkem bych na nákupy chodila nejradši O:) krásné šaty!
    BLOG Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sluší kočko! a závidím, že ti stačí k životu "jen" zeleň.)

    OdpovědětVymazat
  5. Bolo mi povedané, že kvôli mojim zdravotným problémom, by som sa mala stať vegánkou, ale nejako sa s tým nedokážem stotožniť, keďže som v jedle veľmi vyberavá a práve tie nevegánske veci mi chutia najviac. Obdivujem ťa, že dokžeš vyžiť iba zo zelene.

    A samozrejme ti to veľmi svedčí, ten šalát v košíku je super.:)
    Lily Of the Valley

    OdpovědětVymazat
  6. vypadáš úplně jako víla! já bych takové stravovací návyky nedala btw

    OdpovědětVymazat
  7. wow máš krásne vlasy a outfit je pekný aj fotky sa mi páčia :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky