top háemko   |   sukně m&s   |    batoh zara   |   hodinky bijou brigitte   |    boty f&f



jeden z největších omylů lidstva? bezesporu vnímat oděv jako pouhopouhý kus hadru. fragment látky, kterýžto má posloužiti k základní utilitární potřebě - chránit naši tělesnou schránku před vnějšími vlivy. ruku na srdíčko - pro koho z nás je zcela přirozený pohled na vlastní nahé tělo? nepřipadáte si vždy nepatřičně a zvláštně, jako byste stáli tváří v tvář k někomu neznámému, cizímu? a necítíte se kompletní právě až s oním "kusem hadru", který nás dokonale definuje? já tedy rozhodně. mimo to jsem si vědoma, jak silnou osobní citovou vazbu k danému kusu můžeme mít. všechny ty zážitky a vzpomínky, které jsou do něj nesmazatelně vepsány. jistě, někomu může připadat sentimentální a hloupé povýšit kus oblečení na unikátní relikvii, které se ani po letech nehodláme vzdát. já si však stojím za svým a budu s chutí archivovat dál. 

a čím je oblečení pro vás?


pées - této sukni přisuzuju nadpřirozené schopnosti! nač sáhnu, to se mi daří, mám-li ji na sobě. inu, variace na Jakubovy šťastné trenýrky. 
pépées - o problematice vztahu těla a oděvu pojednává výborná studie doktorky Jarošové. doporučuju všemi deseti!

Komentáře

  1. To já mám jednu takovou khaki košili, kterou když beru na pohovor, vždy mě berou!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky